w00000t?

jag vet inte vad. jag vet inte varför jag alltid skriver saker här för det kommer alltid bara massa obetydligt tjat ur min mun (eller från mina fingrar. från min hjärna rättare sagt, ord som sedan rinner ner till mina fingrar) ja men åh ni ser. det började redan efter en mening. serious.. jag har mycket inuti mig som vill ut, nej det vill nog inte ut det kan gott stanna kvar där inne. nej det här går inge bra alls. jag försöker men det blir bara blablablaha av allting. jag undrar om alla tror att jag är en oseriös person? det är jag inte.

jag tycker bara att problem, det är något som alla har, och det kommer man alltid ha så länge man lever. och det är ju inte roligt någonstans så varför ta upp såna saker, saker som får en att må dåligt. jag tänkte skriva att det är bättre att hålla allt inom sig tills det försvinner men va?! det är det inte alls. verkligen inte. så vad ska man göra då? vad ska jag göra? den som ger mig svar på den frågan vinner någonting...som jag själv har tillverkat: det kan vara en stickad mössa kanske eller en tavla som du kan hänga upp på väggen, eller..nej jag talar inte om vad. det måste finnas lite spänning i det hela också. men ge mig ett svar så... 

nej nu måste jag skriva det igen - NI SER JU. vad jag än skriver så blir det bara blablablaha. men lite seriösitet (ord?) har även jag inom mig och jag kan ju inte alltid "vara glad och älska livet." NEJDU jag har lite saker som jag måste ta itu med!

så..kom igen då. varför är jag så oerhört seeeeeeeg?

det här vara bara något konstigt inlägg men jag förstår själv vad jag menar. och det är väl det som är huvudsaken eftersom att alla ändå är så sega på att kommentera så det känns ju som att jag sitter och pratar med mig själv här.

how YOU doin'?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0