min kompis tandläkaren

jag kan inte öppna munnen, nästan inte alls, pågrund av tandläkaren. har därför inte ätit nå på hela dagen. svimmar :> tänker på vad ONT det skulle göra om man fick käken ur led..lät konstigt, va säger man då?
"grattis du har fått käken ur led :)))" borde heta.."din käke har gått ur led" ja det är ju rätt. men vad säger man när man vill säga "vad ont det skulle göra att få käken ur led" tssssssssss..

måste göra te. soppa. smält glass. fil. smält ost. vatten. juice. julmusten som ja köpte igår. blir nog bara det sistaaaa.

jag ska motstå frestelsen,
att ta
ett piller
alvedon eller
ipren. jag klarar mig utan.
det går bra att äta med stängd mun faktiskt. ni får tro vad ni vill idag igen.

jag skriver nog igen.. 1, 2, 3, 4, 5...gånger


ahaaa, tack amanda. jag tänkte inte så långt haha. det var egentligen inte så svårt..

Postat av: amanda
man skulle säga "vad ont det skulle göra om käken gick ur led :D" 

Kommentarer
Postat av: amanda

man skulle säga: "vad ont det skulle göra om käken gick ur led" :D

2009-01-21 @ 19:08:12
URL: http://cuuko.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha, idiot :>>>

2009-01-21 @ 21:01:09
URL: http://cuuko.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0