090703: måste härifrån

jaha. det var den sjutusonde gången idag som min högtalare ramlade ner i golvet. dom mår bra. det går bra för mig. imorse vaknade jag av åskan som var precis ovanför huset :) då gick jag ner och tog en kopp kaffe men jag tycker fan inte om kaffe längre?! hmm. efter att ha kommit på det + hällt ut kaffet gick jag upp och la mig på sängen och lyssnade på hela Michaels the essential på högsta volym. ♥ jag gillar verkligen hans musik det kan jag inte säga något annat om.



surru dudu.. eftersom att jag sitter vid datorn nu betyder det att det inte åskar för tillfället och det får mig att tänka på att jag har BRÅTTOM ATT DUSCHA innan det blir åska igen? jag drar....PS är det bara jag som vet att man inte ska duscha när det åskar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0