090704: saturday

jaha vad har ni hunnit med idag? jag vaknade klockan 15.30 av att det regnade in på mig. har jag någonsin varit med om så mycket regn på en och samma gång? jag tror faktiskt inte det. översvämning på gatan blev det. och åskat har det också gjort. skönt. äntligen en dag med riktigt skitväder. men nu skiner det upp tror jag. det roliga varade inte särskilt länge idag heller alltså.

trevlig kväll igår även fast den gick fort som tusan. vad gjorde jag? pratade med helene. äntligen. men inte tillräckligt :/ blabla.....

ska göra mig iordning nu igen. känner mig inte så fräsch efter min racercykeltur. har jag någonsin cyklat så fort?

lisa kom hiiiiiiiiit. du hör inte hemma i örebro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0