090728: they are the favourites



godmorgon. här sitter jag med en ösk-tshirt och en stickad mössa. det bränner på huvudet. jag vet inte ens varför jag har en mössa på mig. kanske för att jag önskar att jag inte hade något hår. NEJ jag vill inte tappa det, det är bara det att.... det skulle vara så skönt ändå, att putsa huvudet då och då istället för att kamma platta tvätta föna?! håret. att bara gå upp fem minuter innan bussen går!

men jag känner mig ändå inte riktigt redo för att raka av allting. jag forsätter med allting uppsatt.. i några år till :) vad blev det av det här morgoninlägget nu då. mina tankar om mitt hår. jag hittade just en låt som är med i mia och klara. påtal om den tvserien... moa, är inte du ensam hemma? jag har väntat ett bra tag nu. puss. 

Kommentarer
Postat av: moa

nej, dom kom hem tidigare än väntat :(

bajs bulle? aa jag vet.

men vad tusan, jag tycker vi kan ses ändå... eller vad lockar mest? mitt hus eller jag själv? haha :D puss

2009-07-28 @ 13:15:11
Postat av: Anonym

ja vi ses ändååååå :D:DD:D:D:D:D idag kanske? ja hör av mig eller så gör du det puss moa från mli.

2009-07-28 @ 13:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0