världen är ett under, dagen skall åter gäldas... somliga har en egen farlekk


Filosofin är ett under!
jag är fascinerad av den otroliga utstrålning detta ord ger folk, varför finns världen... och även solen, månen alla alster under ytan på den spegelblanka sjön. Allt liv som födar på annan föda, hur kan detta vara sant?!?!?!

Efter ett par glas vin, både rött som vitt så har jag kommit underfun med att livet är vackert, otroligt är detta liv som gud har skänkt mig, jag känner att jag är under hans betryggande varma (ganska stora) händer.

Min gammel-gammel-gammel-gammel mors mormor hade ett motto: "Den dagen min höft knakar när jag söker potäter i landet, den dagen skall jag begravas med värmen av Lorkas föda!"

Jag hoppas, men även vet att jag en dag kommer att finna inre frid och lycka, evig lycka!!

DEN LYCKA SOM KOMMER ATT FINNAS MED MIG IN TILL DÖDEEEEEN!!!

PEace out, do not dare to fuck with me!! (förrutom en del)

Detta var allt från Emelie, the one and only fukkkaaaz (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0