090621: in luv

jag sitter fortfarande här i min ensamhet.
jag hatar söndagar såååå mycket. alla är så sega. idag.
vad gör ni vad gör dom vad gör du vad gör jag? jag KAN INTE sitta här. ensam.

jag saknar lisa just nu
när jag inte är med henne
när hon är med andra
när hon är ensam
när jag är med andra
när jag är ensam
när hon åker bort
när jag äter
när jag ska sova
när jag andas
när hon är sur när jag är sur
när båda är glada
när jag övningskör
när jag åker buss
när jag åker tåg påväg hem till henne
när hon går ifrån mig en sekund

Kommentarer
Postat av: lis

haha lilla gull :D inte sakna mig sådär hela tiden, du kanske går sönder. imorgon kommer du hit så vi kan ha möte och prata om viktiga saker vi behöver prata om. PUSS OCH KRAM heiiiii <333333333 hjerta

2009-06-22 @ 01:02:12
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0