090301: varje vecka är det helg

varje dag är det helg.
mhm! bättre.

det jag skrev var inge intressant alls så jag raderade alltihop (som bara var en enda mening)
och började om. och jag måste säga att hittills har det inte blivit så mycket bättre men vadå.
jag vet inte vad jag vill göra nu. alternativen jag har är väl:
- sitta kvar på msn 8))))
- se på film
- dricka lite juice
- borsta tänderna och sova
- ringa någon
något sånt... jag är inte sugen på någonting av det!

mätt, men ändå hungrig
pigg, men ändå trött
törstig, men ändå inte
glad, men ändå inte
vad?
jag skulle vilja ta ett baaaad. tråkigt.
för jag äger inget badkar.
basta, det skulle jag också vilja göra
och bastu har jag ju. bättre. men, tråkigt ensam!
och klockan är för mycket.

peeeeeeaaaaaaace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0