090302: usch fyfan

mådde som något överkört idag i skolan så nu har jag sovit sen jag kom hem. jag hade världens verkligaste dröm nyss, om att jag var gravid. så tänkte jag att "jag berättar väl om drömmen vad ska jag annars skriva he he" så gick jag in på bloglovin.com och det första inlägget jag ser där ser ut såhär:

"JAG ÄR MED BARN skoja.. skulle bara göra er liiiiite mer intresserade...

Jag är inte gravid, DÄREMOT DRÖMDE JAG ATT JAG VAR DET!! "

uh. försvinn drömmar om barn tack. jag kände hur bebisen sparkade i magen??
nej nog om det nu då!!

jag måste få en paus. allting dödar mig.. just nu är de det kära vädret som trycker ner mig och hoppar på mig.
vad jobbigt det kändes nu när jag vaknade. jag ska göra kycklingwook. vill åka bort sen. det känns ju som att det är morgon nu, klockan 17.45 godmorgon allihop!

haai så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0