090304: men du sov ju du va ju'nte på!

varför har jag blivit så dålig?
:(
på att skriva blogg.

kanske för att man tröttnar lite.. när det inte blir fler som läser den utan det håller sig på samma hela tiden. det kan ju iofs bero på att nästan ingen vet att jag har blogg (eller att jag är helt ointressant helt enkelt) jag tror på det första förslaget. jag vill att det ska vara det, hellre än tvåan. ja ja

jag förstår egentligen inte varför jag tycker det är så roligt när folk läser min blogg.
haha. det är nästan lite sjukt. men vadå så tänker ju alla.
men, vad är det för roligt med att ha en blogg om ingen läser den?
svara på den frågan, det kan ni göra. det blir jätte bra. så vet jag att ni har läst det.
(jag vet, ingen kommer svara)

ememeielie.

jag hade hammaren beredd under kavajen
när han kom ut i sidenscarf och sa: goddag!

Kommentarer
Postat av: amanda

ingen svarar mehehhe

2009-03-05 @ 10:54:24
URL: http://cuuko.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0