090309: you see the world through trouble-eyes

jobbig i halsen varje sekund minut timme dag hm..

jag fick mysigaste frukosten imorse, som jag såklart inte hann äta något av.
jag HATAR mig själv på morgonen. hinner inte ens ta på mig extra strumpor.

och varför ska vi ALLTID börja så tidigt som möjligt och sluta så tidigt som möjligt,
det är inte ens roligt mitt i veckan, vad ska man hitta på varenda vintersnö-dag efter skolan?
ge mig några sovmornar istället. fredagar kan jag gärna fortsätta sluta klockan halv ett
men alla andra dagar? nej tack. TRÖTTTTTTTTT på skolan den har aldrig varit så enformig som nu.

svenska samhällskunskap naturkunskap svenska samhällskunskap naturkunskap.........
+ 1 idrottslektion i veckan, 1 dag i köket, 1 projekt och företagande lektion... mh variation<3

nej surru du du. nästa vecka är det bort från skolan tre veckor TACK för det verkliigen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0