090312:

jag skulle behöva musik-tips. börjar tröttna lite på min spellista. ligger i min säng och lyssnar på tough alliance. fortfarande. men dom är bra, det funkar. klockan har gått jätte fort idag men det känns ändå som att det har var evigheter sen jag vaknade imorse. det var ju iofs tio timmar sen. roligt inlägg det här blir nu.

jag vill duscha men köket är invaderat av.. minst sju män som känner min papi. eh? ja. och nej. jag hade inte tänkt att duscha i köket men man måste gå igenom det för att komma till duschen och jag orkar inte gå igenom köket när det är fullt av människor. inte just nu. jag ligger bättre här. (hoppas att dom åker härifrån snart)

jag förstår inte. det finns en låt som får mig att tänka så mycket. på förra sommaren. det var kul. gick en lång promenad. bara sådär. nej för bussen åkte förbi utan att stanna. haha. bra minnen ändå. mys. måste lyssna på låten nu. hoppas att den här sommaren är "full av överraskningar" :DD jag LÄNGTAR verkligen efter den.

luv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0