090315: changes

vad ska hända? en stor förändring kanske. oh det är så mycket jag måste fixa med. alldeles för mycket att göra på alldeles för lite tid. men någonting ska förändras nu. ska gå till praktikplatsen imorgon och fråga om tider och extrajobb. snälla ge mig lite jobb snälla!! för så fort jag fått ihop pengarna så....

och jag är så GLAD idag. imorse när jag vaknade kände jag det på mig... så jag hoppade upp och sa "lisa, nu ska vi se vad det är för väder ute." hon kollade på mig och sa "jo, grått tråkigt regnigt skit.." jag gick fram till fönstret, slet upp de stora svarta gardinerna och blev bländad av soleeeeeeeen. så tog vi saft, chokladbollar och musik och satte oss ute på balkongen i den stekande solen. det är torr asfalt överallt och jag hörde att det inte skulle vara sämre imorgon :DD


Kommentarer
Postat av: lis

de va en seeet morgon på min balkony

2009-03-15 @ 19:12:30
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0