090326: now i finally know what to do

god
morgon
dag
kväll
natt.

jag hoppas att ni mår bra. jag har iaf haft en bra dag idag. jag har tänkt mycket och kommit fram till mycket. bland annat att det bästa är att ligga i sängen på kvällen och lyssna på musik. och veta att man ska få sova. det bästa är att inte sova ensam. lisa är min soviskompis. har du någon? ;> ingen som slår min. hon är ganska wierd egentligen. ja. ni får tolka det där med soviskompis precis hur ni vill. höhö. HEJ GODNATT MÄNNISKOR. ha en bra dag imorgon. bra helg också. äntligen fredag, igen :D 

Kommentarer
Postat av: lis

jag är inte ganska så wierd :O jag är bra GRREJER!!

2009-03-27 @ 09:02:22
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0