det är inte lätt när det är kallt

den här dagen - helt värdelös.
jag var jääääääääääätte långt nere, men nyss så kom jag upp lite högre igen, i mitt humör, ja..
och det var tack vare min varma sköna duscha och min ännu varmare bastuuuu.

ja jag säger ju det att om det är varmt så är det alltid någonting som känns bra. värme333

nu är det dags
för
det största glaset mjölk som jag kan hitta
och sunes sommar och en säng
(en säng som kommer göra att det blir morgon jättesnart hdiwdjroqjorw)
men det kan ju vara något av det bästa, soooooova.

hoppas ni har haft en bra dag. skaffa er en BASTU om ni inte redan har en sådan.
imorgon blir det: bad och bastuuuuuuuu och..håll i er.....bubbelpooolen. mmmh mer värme.

jag ♥ värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0