090526: when you want it, she wants it!

haha. till mig själv. för att jag är så dålig på att skriva blogg. jag skriver inte direkt mycket om mig själv, vad jag gör eller inte ens hur jag mår. men jag vill inte att alla ska veta vad jag har för mig och hur jag mår varenda dag. nej. (det är väl ingen som vill veta det heller. haha) men då ställer jag mig frågan: varför skriver jag i denna blogg nästan varenda dag då? jag vet inte varför. bra tidsfördriv kanske. även fast det bara tar högst två minuter för mig att skriva ett inlägg.

MEN. personligen så hatar jag att läsa blogginlägg som tar över två minuter att läsa. såatt. jag är nöjd. nöjd med min blogg. nöjd med att många läser den. nöjd för att nu ska jag äta en kebabtallrik. som jag har längtat efter heeeela dagen. det vattnas i munnen så nu måste jag springa.

stackare. som kom ända hit ner. slösade en minut av ditt liv på att läsa det där. (hej lisa!)



måste.... det har varit en så BRA dag idag.
/ mliii. på topp.

 
                                                                                       lisa. lämnar mig på lindeskolan...
nej nu ska vi äta kebaben på den.

Kommentarer
Postat av: lis

naaaat so najs bild :DDD

2009-05-26 @ 22:41:23
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0