091101: första november

varför känner man sig som en kärring ibland? det kanske bara är jag som gör det? sitter ensam framför tvn med en kopp kaffe och bara myser. eller bara längtar efter att få gå och lägga sig och titta på en film med popcorn en fredag/lördag. jag fruktar de dagar då jag kommer att tänka "nej sånt där är för de yngre! ja, jag var ju ute förra månaden". jag vill inte bli äldre. jo, det är klart att jag vill det. rättare sagt: jag vill inte att vuxenlivet ska smyga sig på utan att man märker det. jag vill inte bli gråhårig? ....nej, det börjar gå överstyr nu i min lilla hjärna. jag är trots allt bara 18 år. än så länge ;o

jag tror att min lilla trötthetsperiod kan bero på att jag är helt pank just hela tiden. det finns ingenting att göra utan pengar nuförtiden i detta kalla gråa land?

igår var det halloween, ja justja ja det var ju det. bilder? de kommer upp så fort linnie hittat kamera-sladden vilket jag tror blir.. ALDRIG :) eller?

jag tänkte titta på tv men det fanns så mycket att välja på så jag fick beslutsångest och gick därifrån. haha inte ens det kan jag bestämma, vad jag vill se för tvprogram.

en fråga då: hade ni kul igårkväll?

Kommentarer
Postat av: linnie här

jag har laddat in bildera! problemet är att jag är i frövi utan dom :D men imorn blir det drag på fääsan

2009-11-03 @ 16:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0