091110: Häng dom högt

Jag lyssnar på kent i väntan på att scrubs ska komma till mig.. och ser man på! nu kom de sista tolv avsnitten flygande till mig. Det som saknas nu är: hjärtat till mitt armband, lite pärlor, en bra kamera och min klocka.

Åh bara för att jag är ledig imorgon så "måste" jag vara vaken hur länge som helst. jag vet inte själv varför men så är det alltid. Jag vill verkligen sova men jag får inte. För det har jag bestämt för ett antal år? sedan. Har alltid varit och kommer alltid att vara så antar jag. Scrubs nu då....

bloggen får se ut såhär ett tag för jag var så trött på skiten. ja Moa, jag gillar din design ;>


Kommentarer
Postat av: moa

hahha, bråå ;>

2009-11-11 @ 16:53:05
Postat av: Anonym

bråå ;> hihi

2009-11-11 @ 16:53:27
URL: http://cochetts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0