091115: destination unknown?

Trots allt tjat så blev det ändå ingen säng på IKEA :( Pappa var sjuk så han kunde inte hänga med och hjälpa till med skiten. Men nu har jag i allafall bestämt madrass, tror jag? jag som inte ens kan bestämma vad jag ska äta till frukost. Välja en ny madrass är ju inte det lättaste valet.. det finns ju inte lite olika sorter och kombinationer.
Eftersom att jag har sådan bestlutsångest brukar jag oftast köra på det första jag tycker! så gjorde jag när jag valde tapet: "den var snygg den köper vi och så drar vi härifrån så fort som möjligt så att vi inte hinner kolla på några fler tapeter"..

Påtal om tapeter så har jag har namnsdag idag, eller så var det igår? Jag fick i allafall en väska av mami idag, snäll som hon är :)

Just nu sitter jag hemma hos Lisa vid fredriks dator, eftersom att den andra datorn är upptagen av just Lisa. Vi har sett på Chuck och Larry. Äppelkostymen ♥

To do:
- Skörda och så (frön)
- Ut
- In
- Sova



Kommentarer
Postat av: lis

My love <3

2009-11-16 @ 00:37:40
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0