091130: dreaaaaaaaaam screaaaaaaam.

Jag somnade vid två inatt och vaknade igen vid fem då det gjorde så ÄCKLIGT ont i axeln/nacken så jag kunde inte ligga på något vis alls. Då gick jag upp. tog en macka, en kopp kaffe och såg på Ensam hemma. Sedan lyckades jag somna igen vid åtta imorse, med en halsduk och värmekudde runt nacken, och då drömde jag en hemsk hemsk dröm. Det känns som att den är sann. Den "utspelade" sig här hemma hos mig..

Det började med att mitt fönster var öppet (såg exakt ut som det gör på riktigt i mitt rum). sen flög mina grejer in.. en efter en in genom fönstret. Jag förstod ingenting. så kollade jag ut och där stod en man i Scream-mask och kastade in mina saker genom mitt fönster. Men dom svävade liksom, inte flög..

sen blev jag och min familj jagade av Sream-killens familj som allihop hade masker på sig. Jag försökte sparka den minsta ungen mellan benen men jag hade för tight kjol så det gick inte alls. Vi slogs ute vid bilen minns jag. Fyfan. vaknade nyss helt svettig med tjockaste halsduken runt halsen och värmekudden över halva ansiktet.

drömtydning:
Jagad : Är du jagad i drömmen så betyder det att du är stressad och behöver lugna ner dig.
Rädsla : Står för inre oro och stress.
Fly : En dröm om flykt betyder svåra motgångar och inre stress. Lyckas du fly i drömmen så kommer du klara av att möta motgångarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0