091005: jag kom nyss hem.

haha jag skrattar åt min dator verkligen. internetkabeln hoppar ur hela tiden. det räcker att man nuddar mattan som sladden ligger på, så att den rör sig en halv millimeter, så hoppar den ur. jag klarar inte av sånt jag tror jag blir galen snart och kastar datorn i väggen...

idag känner jag att jag vill skriva massor, eller som alla säger "jag känner att det riktigt kliar i mina fingrar idag hihi". igår åkte jag och mami iväg till marieberg och inhandlade vinterkläder. bla uggs som alla tjejer i sverige, 12-30? år, har.. men jag kan inte hjälpa det jag tycker att dom är så sköna. och mina gamla var verkligen ruttna så det fick bli ett par nya. jaha ja tänker du nu. kul. 
jag gick sönder lite inuti igår också då det var kanelbullens dag och de var slut på kanelbullar på ALLA affärer och macker, mackar? ni vet hur det känns när man har siktat in sig på att få något och så blir det bara inte så.
men jag åkte hem till liza och där bjöd dom på mys med mackor, räkor och te så det ordnade sig ändå.

åhhhh idag har jag sett på seven
och bakat en kladdkaka som blev torrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..rrrrrrrrrrr.....

och nu: scrubs,
dudå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0