091015: to many nights..

You know you’ve been away too long
When your penis smells like a cheese doodle – the cheesier snack.
Please take it back!
I can never eat that sort of thing again.


vad göra när man inte har något att göra?
ta en lång varm dusch eller ett bad. verkligen bra tidsfördriv.
men varför försöka skynda på sitt liv? egentligen? jag gör det nästan hela tiden..

snart ska jag kolla på lyxfällan. det känns bra att kolla på det för det får mina egna ekonomiska problem att kännas minimala :)

nej nu längtar jag tills imorgon. jag tänkte ha en bra dag imorgon. efter jobbet ska jag träffa lisa sedan på kvällen ska vi kanske till jessica? jag undrar om jessica själv ens vet om det. (om du inte vet.. skyll på julia. okej?) jag undrar varför mina inlägg alltid slutar i meddelanden till mina vänner. kan vara för att jag tänker på dom hela tiden.

nu svider mina ögon alldeles för mycket, jag ska vila dom en kvart sen blir det tvn.
youhavezagreatnight. puss.

bra tider. lisa och linnie är fina fina tjejer ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

haha jag hade mina aningar om att hon skulle bjuda in folk så ^^ nu är jag fett taggad!

2009-10-15 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0