091018: FILIP OCH FREDRIK.

vad gör du? jag kollar på vem kan slå filip och fredrik. eller.. just nu så är det paus så jag försöker lyssna på lite musik i mina hörlurar men det går inte för att det gör SJUKT ONT i vänster öra!? och nu kom jag på att jag vaknade inatt (av att jag ramlade ner på golvet) och det kändes som att mitt öra skulle sprängas. jag har aldrig haft öroninflammation så jag vet inte riktigt hur ont man kan ha men jag antar att det här inte ens gör hälften så ont som det gör när trumhinnan går sönder?

varför är kajsa bergqvist med i vem kan slå filip och fredrik? hon är dryg dryg dryg.
men han dom tävlar mot är ännu drygare. hoppas att dom vinner nu, för jag hatar utmanaren idag! bahluu nu ska jag duscha, hej!


Kommentarer
Postat av: lis

Hahaha, ramlade ner på golvet :D

2009-10-19 @ 10:56:52
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0