090903: somewhere over the rainbow.

det har varit en riktigt jobbig skoldag idag. men vi gjorde jevligt god mat måste jag säga! imorgon måste jag ta itu med praktikplatsen. först och främst måste jag hitta något ställe som jag vill vara på, sedan ringa och se om jag får vara där. ja sen om det går bra på de två punkterna så är det ju klart.

jag måste ju verkligen laga mina byxor nu. och imorgonkväll är det fredagkväll. kan bli mysigt.

bilder ska jag lägga upp snart. är lite tråkigt bara att mgunnarsson, som har bilderna, har tappat bort sin kamerasladd :( men.. det ordnar sig. allt ordnar sig va.

nu ska jag väl städa som jag gör varje kväll eftersom att jag börjar varje morgon med att slänga ut ALLA kläder som finns i min garderob. mh jag ångrar mig lite efteråt eftersom att jag ändå aldrig använder några av de kläderna. varje morgon tror jag nog att det har skett ett mirakel och att om jag slänger ut alla kläder så ska jag hitta något nytt som jag har glömt bort och som är AS-SNYGGT! men det händer ju aldrig. varför fortsätter jag då att slänga ut allting vareviga morgon?! bra fråga.. jag vet att det kommer hända imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0