090906: förgiftad eller stoooooor?!

jag har inte mycket tankar att dela med mig av. det har inte hänt någonting alls idag höll jag på att skriva, eller jag skrev det juuuuuuu.. blabla. imorse vaknade jag av att MG stod och kollade på mig? runt 09.40.. så nu är jag jättetrött pga av den tidiga väckningen. kraken var väl hungrig eller något, inte vet jag varför hon vaknade så tidigt ;o jag bjöd henne på frukost i alla fall och sedan lyckades vi se klart på män som hatar kvinnor. den var ootroligt seg i början men visade sig sen vara riktigt bra. ja, surru dudu, vilken händelserik söndag det har varit.

har övningskört lite också. kollat runt lite efter praktikplats men det gick åt helvete. var vill jag vara? ingenstans.. ge mig förslag då! praktikplats v.40-43, servering. HA som att någon kommer komma med förslag, jag trort int ._.

lite bilder har jag allt slängt upp nu. julia, du ska skicka de andra till mig sen, remember.

nej nu räcker det va? pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0