090908: fett

imorgon är det 090909. vad ska hända? något bra. ska man slå till med att gifta sig imorgon kanske? bara för datumets skull. hmm.. 

idag har jag träffat ALLA mina bästa vänner. vilken lycka. sen åkte jag hem och lagade kyckling och så åt jag upp den medans jag tittade på idol, som började idag. det är ju en positiv grej när det blir höst.. att idol börjar. jag tycker egentligen inte att det är så roligt att titta på det? men jag vet inte, idol är ju idol. det kan vara rätt roligt nu i början. blaaaablu nu räcker det med detta. jag slänger nog upp några bilder senare...

sovmorgon imorgon. 12.00 ♥

Kommentarer
Postat av: moa

bästisar <3

2009-09-09 @ 09:48:36
URL: http://cochetts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0