090916: rootless tree

jag hörde att studiebidraget ska höjas. 400 spänn mer i månaden.. något sånt. det var väl på tiden!

sitter och tänker på min praktikplats som jag ännu inte hittat.. och så på vår italienresa. jag har verkligen ingen lust att hänga med. men så tänker jag iofs alltid om allting så ja, jag kommer att åka. men tre veckor tillsammans med klassen känns som alldeles fööör lång tid. hmm

jag längtar efter mitt och lisas möte på fredag klockan 15.00
nu ska jag sova tror jag. jag orkar verkligen inte göra någonting annat och kaffet är sluuuuuut.. 

jag måste
jag måste
jag måste
jag måste
jag måste
jag kom precis på att jag har jätte många måsten. jag orkar inte.. inte just nu.
jag måste köpa nya skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0