090922: in my mind you're all retards in the end

idag har jag haft huvudvärk och gått runt som en zombie hela dagen. det beror nog på vädret. UH jag mår illa av bara tanken, det var helt grått kallt blåsigt och regnigt. hoppas på bättre väder imorgon men det är väl knappast troligt.

efter en skoldag med två stycken prov så gick jag och mötte lisa, ida och lille bebi uppe på stadens gator sedan gick vi hem till lisa och bakade blåbärsmuffins och åt sedan upp nästan allihop tillsammans med lite kaffe. det var skönt. vi satt i soffan i 4 timmar? räknade jag ut nu. och allihopa ville bara lägga sig och sova.

nu är jag hemma vid min dator igen ♥ har nyss kollat på idol men det är inte alls lika intresant nu längre när det bara är dom "bra" som är kvar.. tycker jag ja. mjölk & kakor är riktigt riktigt gott, såna där kakor med stora chokladprickar i ni vet. MH! ja, jag äter det just nu.

sovmorgon imorgon!!!!!! nej justja nej, det blev inget den här veckan heller h3h3. ska ta skolfoto imorgonbitti. JA nu kanske alla tänker att vafan måste du vara med på det för då? JAG skulle stannat hemma och sovit. men då tänker jag som såhär att vilken tur att det är min sovmorgon som går till spillo och inte din. jag känner att jag bara måste vara med på sista skolkortet i hela mitt liv. faktiskt. ett litet problem är att jag varken vet VAR eller NÄR vi ska ta det? imorgonbitti någonstans på skolans område, men det räcker inte. så är det någon i min klass som läser det här, hör av dig om tid och plats.

nu ska jag inte kolla på scrubs nej för jag har redan kollat på alla avsnitt :( vad ska jag göra? vad mycket text det blev idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0