090923: varför är jag sämst sämst sämst?

VARFÖR?
vad gör man när man har sönder andras grejer? gömmer det och låtsas som att det är borttappat eller bara säger som det är. nej jag vill inte säga som det är. jag ska plocka ihop alla bitar jag hittar och sedan gömma dom någonstans. kanske slänga dom i soptunnan, aa det blir bra. varför är jag sämst? i? världen? varför är jag bäst i världen på att ha sönder saker?

nej lisa det är ingen utav dina grejer! det lovar jag.

sista skolfotot: avklarat! och satan vad fult det blev.
här är klassen för två år sedan. älsklingar ♥ eller?

Kommentarer
Postat av: matilda

är det nån av mina grejer? :]

2009-09-23 @ 20:44:26
URL: http://mgunnarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah skönt :D Satt och tänkte där ett tag vad det kunde vara :D

2009-09-23 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0