090927: you should join us

ei.
vad har du gjort i helgen vad har jag gjort i helgen? jag har umgåtts med mina vänner och tagit det lugnt. t-tare lugnt. i lördags skulle jag på bio men det blev flyttat till nästa fredag. det känns bra att ha nästa helg planerad när det bara är måndag. ja ni vet. på lördag ska jag på FINMIDDAG också :>

lördag
igår hängde lisa med mig hem, vi åt tacos och hon kollade på film medans jag låg och sov :) eftersom att lisa är det värsta städ-freaket jag någonsin träffat så städade vi mitt rum idag. vi rensade ur allting och sen möblerade vi om. flyttade på alla prylar förutom sängen.

vad händer nu då? jag har nyss kletat i hårfärg i lisas hår och så tvättar vi skjortor.

haha.. hejdå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0