Var är du ikväll?

Igår hade jag en vääldigt trevlig dag kväll natt. största delen av tiden spenderade jag med elin och amanda, men träffade på mycket andra människor också och alla var glada.

Idag har jag mått så jävla dåligt!!! det är sant.
Har varit på marknad med mamma efter en nästan sömnlös natt. Hon gick runt och tittade på precis allting medans jag satt på en bänk och försökte få i mig korv med mos. Såna där gafflar med "inbyggd kniv" på sidorna är helt värdelösa!

Det har regnat idag också. och så har jag druckit te och ätit rostade mackor hos min farbror.

Nu har jag bara en sak att säga: TANDVÄRK!!!! kan inte tugga för tandköttet har svullnat så när jag biter ihop biter jag på tandköttet. extra jobbigt blir det när det bjuds på tacos och man kan inte äta så mycket man vill :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0