31 december 2010

Sista blogginlägget för i årrrrrr, spännande visst? vad ska det handla om?
samma som alltid: ingenting.

har precis duschat och nu sitter jag och funderar över hur jag egentligen mår. Jag är fortfarande hängig och förkyld men vet inte riktigt HUR hängig jag är. Ska snart ta bussen och möta josefine, senare ska vi väl antagligen fira att året äntligen är över och välkomna det nya!!

jag borde kanske känna "det här är absolut det bästa året hittills i mitt liv, jag tog ju studenten" men, det känns inget alls. Kommer knappt ihåg det, det känns så långt borta bara.

nu när jag tänker efter har det hänt massa roliga saker i år. men NEJ jag skulle ju inte ha någon "årskrönika". jag har i alla fall haft en jättebra sommar år 2010.



Nyårslöften har jag tre stycken:
skaffa jobb, ta körkort, flytta, innan det blir mars månad!



GOTT NYTT ÅR! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0