DIN LILLE LUS!

kleber var tydligen besviken på min dåliga uppdatering så.. jag ställer väl upp! jag önskar att alla kunde höra exakt hur jag tänker det jag skriver.. ni vet, hur man läser det själv är oftast inte så alla andra läser det.

hej
HEJ!
heeeeeeeej
hei.

ligger i sängen i spökhuset uppe i loka brunn. vi kom hit igårkväll vid elva, somnade direkt. idag har vi jobbat, badat och ätit korv med bröd! haha de händer inte mycket här så jag har inte så mycket att berätta.

nu väntar vi på att johanna ska se klart på full frys, sen ska vi se på SAW och äta chips. äta - bra tidsfördriv. eller först sticker vi ner till baren YÄÄÄ och ser på paradise hotel. jo vi har ju varken dusch, vatten eller tv i vår lilla stuga :>

pussssss,
återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0