JA OHJA!

Idag har jag tagit mig in till örebro för ett besök hos tandläkaren, det tog 3 minuter haha.. hatar när det händer. eftersom att jag fick tid över så gick jag och testa lite klänningar till våran OTROLIGT UNDERBARA BAL som kommer äga rum efter studenten, haha. Jag är inte så sugen, det känns bara så dyrt! men mamma insisterar på att jag ska ha en fin klänning så.. vad gör man.
Jag hittade faktiskt en som jag tyckte om, till och med. men visa den för er tänker jag inte göra.

Det är tråkigt att ha lov när man inte har en enda krona! oh jag hittade så mycket kläder jag vill ha, alla affärer börjar få in massa vårkläder nu. Det gör mig sjukt sugen på våren & riktigt osugen på vintern och snön. DET RÄCKER NU, ok?

nu sitter jag framför min dator med en sjuk hals, en kopp te och hembakade scones med marmelad på, fint.

later,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0