NU SÅ!

nu så har jag också sett finalen av paradise hotel, jag behöver ej längre gå runt på nålar och hålla för öronen så fort någon är påväg att öppna munnen. nu vet även jag vilka som vann! tur som f.... att det inte blev pontus.

igårkväll var det studentfest på bistro bellman, lite synd att det inte gick att dansa då alla var övertaggade och jag flög runt som en vante. men det var roligt, svettig och mosad.

hemma hos annlouise igår



idaaaaaaaaag?
jag ska ta mig en kopp kaffe nu ♥ sen hänga med mamma.. fler planer har jag inte. hör av er, vänner



det är då jag önskar att jag kunde stanna tiden.


Kommentarer
Postat av: Abelirmelin

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-07-26 @ 14:24:39
URL: http://abelirmelin.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0