ÄNNU MER....

Godmorgon, tänkte jag. men det var visst inte rätt nehe.
jag fick nyss flashbacks till min hemska dröm som jag drömde inatt förra natten. den var inte OK.

jaaaaaaaa, vad gör jag då? Jag har förflyttat datorn från nedervåningen till mitt rum som är på övervåningen och nu sitter jag här istället för där. Jag har, som ni kan se här nedanför, nyss städat. 

det händer inte så mycket mer idag. Kollar lite facebook, kollar lite bloglovin, kollar lite www.mliers.blogg.se, lite statistik, lite youtube, lite spotify.... Blev i denna stund åh så sugen på ranchdip... underbara oranga lilla påse som jag vill öppna och blanda med 3dl creme fraiche. Jag har ingen ranchdip hemma..

Kommentarer
Postat av: Binososume

NICE SITE WELL DONE

2011-01-19 @ 10:52:06
URL: http://binososume.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0