HÄNDELSERIK DAG.

imorse hämtade kleber upp mig med bilen, sen åkte vi efter en lastbil i 70km/h hela vägen till skolan. men det är så skönt att slippa bussen, jag hatar bussar. Folk som pratar, tjuriga chaufförer, stanna var och varannan sekund.... ja ni vet väl hur det är att åka buss. vilket tjat.

 

Efter skolan som vi slutade redan vid elva idag åkte vi hem till carro, hon bjöd på köttfärsås och spaghetti. världens underbaraste köttfärsås. sennnn spelade vi tecken (äntligen hittade jag tre st. som ville spela. som jag längtat efter det spelet) och JA det var värt väntan. haha.

 

sen har jag umgåtts med lisa och moa hela kvällen. nu ska vi lägga oss i den största sängen och se på film. BIG MOMMAS HOUSE? kanske.

 


jag kan allt vara fin på kort jag också. HAHA! 


later,


Kommentarer
Postat av: moa

vilken fjortis bild på mig , hahah.

2010-01-16 @ 13:45:42
URL: http://cochetts.devote.se
Postat av: Anonym

men lastbilen va ju fin.. :/

2010-01-17 @ 12:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0