HEEEEJ!

"jag hälsade på dig på brohallen igår, men du sket i mig.... för det var inte du"
ja lisa, det var din fader som sa det till mig förut.

Dålig update här i bloggen var det ja... efter min extremhuvudvärk i måndags har jag inte suttit vid datorn alls nej. jag hade förväntat mig jättemånga ledsna och uppröra kommentarer om dålig update här men det var visst bara en.. från Lisa.

men vad jag vet så är ju 1 mer än ingen. vad gör jag om dagarna då eftersom att jag inte har tid att uppdatera?
i måndags: sjuk
tisdags: tandläkaren. det tog hela 45 minuter, sen åt jag kinamat. så det blev lite stressigt (?)
onsdags: skolan en halvtimme?
torsdag: idag va? ja idag är jag ju tillbaka här.

jag har tyvärr inte så mycket att säga, det är väl dels därför jag inte skrivit på några dagar. MEN! jag lovar att om jag kommer på något intressant sådär så är ni de första som får veta det!!

resan är bokad och klar förresten, 5 april ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0