ONT UNDER PANNBENET.

Förkyld, hur länge är man det? ett tag trodde jag ju att jag hade lunginflammation.. men ni ska veta att jag är ganska bra på att överdriva mina sjukheter och inbilla mig att de är mycket värre än vad det egentligen är. Just nu är jag liiiiite snuvig, ändå ligger jag på sängen med datorn på knäna? och tror att jag är sjuk och att det är rätt så synd om mig.

Kollar åt höger... golvet är min garderob ser jag då, det är praktiskt. istället för att behöva öppna garderobsdörren och leta efter den tröjan jag vill ha så kollar jag bara på golvet.. "AAH dääär är den ju!" purfekt.

just nu på mitt golv:

entertainmentpåse
mjukisbyxor
mössa
vantar
skopunktenpåse
högtalare
väskor
diadem
spegel
en pälsjacka
två handdukar
plattång
sminkväska
lampan som ska stå i mitt fönster
hemlisen
novalucol
vinterjackan
fårskinn
x antal hårnålar
värmeskydd
hårfön
strumpa
matta
kläder
kläder
kläder
osv.....
ni ska få se bild. KUL VAAAAA!!?? ska bara ladda klart batteriet till kameran.

& JA jag brukar städa. senast var i förrgår!

HÄR HAR NI:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0