& JAG KUNDE INTE SOVA

Hej hej! idag har jag och Madde pluggat körkort heeela dagen! Och så var vi på ett möte imorse och alla stolar var upptagna så vi var tvugna att stå rakt uppochner i EN hel TIMME, bara en kvart efter att jag vaknat. Höll på riktigt på att gå av på mitten, och jag vet inte varför jag glatt tackade nej när en tjej erbjöd sig att hämta en stol till mig. Efter 45 minuter, varför tänkte hon inte på det tidigare? Jag trodde inte att det fanns fler stolar...

Är på gång med mitt körkort, har bokat så många tider och ska göra så många saker nu så jag måste skriva upp allt i min almenacka. Alternativ på ett stort plakat och sätta det på min dörr för att jag inte ska glömma bort någon. De som känner mig vet att jag kan vara lite lite seg :)

Nu paradise hotel ♥
hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0