JULE

Sitter hemma hos mamma och pappa igen. det är väl inte det roligaste att efter ca 7 månader av ensamhet i en lägenhet, en go ensamhet som inte ens fanns för jag var aldrig ensam, flytta hem igen. Men man gör det man måste göra, eller hur.

Alla mina kläder ligger i stora ikea-påsar och jag känner verkligen hur lite jag vill och orkar plocka upp dom och hänga in allting i garderoben. det går bara inte, inte just nu.

Förresten så blev det vinter idag! Det ligger massor av snö på marken och ännu mer kommer ner från himlen. Kände idag att jag nog inte kommer att klara vintern i mina converse.. orkar inte köpa vinterskor vet ju inte vad jag vill ha. Nej, jag orkar ingenting, jag erkänner.

Nu ska jag fixa en stor kopp kaffe. jag längtar efter julknäcke från Wasa, undrar när de kommer. vill ha en sån med ost på och en kopp vaniljte hemma hos Lisa..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0