MYSA



Nu sitter jag här igen och bara gör ingenting, eller jo jag lyssnar på musik och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. känner söndagsångesten sakta ta över och kan inte ljuga om att jag fortfarande mår fruktansvärt dåligt efter gårdagens bravader. 

Fatta vad skönt det skulle vara att bara kunna stanna tiden lite då och då, när väckarklockan ringer och man vill fortsätta sova, när det är söndag och man verkligen inte orkar med en trist måndag, när man bara känner att man mår så bra och är så glad och trivs med var man är och vilka man är med och önskar att kvällen aldrig ska ta slut. Fattar ni hur skönt det skulle vara om man kunde bestämma över tiden! Stanna till ibland och inte vara tvungen att göra någonting, ingen stress och ingen hets!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0