8 JUNI.

är nu med & tävlar om en onepiece, tänk tänk ooooom jag skulle vinna. Har aldrig vunnit någonting, nästan.


det händer mycket just nu, eller aa. Det som händer är att det är sol ute och sommar och jag gillar inte att sitta inne. har hängt en del hemma hos elin på senaste ♥ och tagit första doppet, tappat luften för att det var så kallt. Varit på galaj och tappat ena skon i ån. kikat på folk som skulle på bal. och igår- varit med om världens jävla åskväder ute i en sommarstuga vid en sjö, trodde verkligen att vi skulle dö det var hemskt

om TVÅ dagar är det student igen, dock inte för mig denna gång, som tur är..... nej denna gång är det för josefine och jag ska bara tänka på henne och chilla och inte alls stressa som förra året. skööööööööönt! och på lördag mina damer och herrar, då fyller jag 20 ÅR. INGEN bryr sig alla tänker bara på studenten :) fick jobb idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0