MEORREON

kvällsmänniska. eller natt. Finns det några morgonmänniskor, och i såfall, hur fan kan dom vara det? Jag tar mig verkligen inte upp på morgonen utan tjat eller att någon ringer 75 gånger och hetsar, ellerrrr att klockan ringer 75 gånger vilket den aldrig gör då jag antingen stänger av alarmet eller tar ut batteriet.
mitt morgonhumör är jobbigt, för andra och även för mig. Är verkligen dryg när jag vaknar.
och så ligger jag ALLTID varenda kväll och tänker "IMORGON! DÅÅ...". peppar  till och bestämmer mig för massa  saker jag ska ta tag i... sen blir det morgon och då känns allt sådär jobbigt igen och morgonhumöret säger hej heeeej. jag vaknar ALLTID på fel sida, men jag piggnar ju till.. vid tre-fyra på eftermiddagen, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0