h3h3

hur kommer det sig att det inte är någon som klagat på att jag inte uppdaterar bloggen längre????????!?!? ser ju att ni fortfarande går in och tittar.. och hoppas...

SÅ idag överraskar jag er med lite info
vad händer i mitt liv?
vad har hänt i mitt liv?
vad kommer att hända?


jag har nu varit förkyld i ca 6 månader. idag har jag svinont i örat, då jag aldrig  haft öroninflammation förut undrar jag.. har jag det nu? hur känns det? fan.
Igår tog jag  och lisa upp vår gamla hobby igen, inlines. vad kallas det egentligen? Jag har hört så  många olika namn på det, men ni förstår vad  jag  menar när jag skriver inlines, eller hur
vi åkte i en och en halvtimme, och jävlar vad bra det gick. och - ingen träningsvärk alls idag! Kanske ska anmäla oss till en tävling nu i sommar, kanske!!!
nej nu plingar det på dörren hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0