easy if you talk the talk if you walk the walk

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. finns väl inte en jävel som undrar om det gick bra hos tandläkaren, eller vad jag har ätit idag. jag åkte iallafall in till örebro för att sen vara hos tandläkaren i en sekund? sen fick jag ännu en ny tid om en månad igen, dom är så söta hehiii..sen, vänta på tåget till skolan, och där hade vi en halvtimmes naturkunskap sen slutade vi. skolan har faktiskt aldrig känts så meningslös som den gör just nu..fast den kommer bli rulii imorgon det känner jag på mig. ska koka kaffe hela dagen tror jag, svara i telefon och sköta kassan de blir helt okej va :)) på kulinaren våran alldeles egna lilla restaurang ti-hiiii (?)

hängde med mickis idag efter skolan. med tanke på att dom har flyttkartonger överallt så kanske jag borde ha hjälpt dom att packa upp lite men..vi satte oss och tittade på film: tomten är far till alla barnen & smala sussie, sen gick min buss hem. hon och hennes mami kommer aldrig att bli av med mig. eller jo på fredag lördag för då är jag i stockholm och handlar julklappar och sån skit, kan bli mycket bra :>

LISEN jag tänker döda dig imorgon om du har något för dig
du är min.
hej vi hörs och ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0