trasig benen

vad har hänt med mina ben dom är helt broken, dahh! nejnejnej. 'sanningen är den att' det var idag på idrottslektionen i skolan som dom plötsligt gick sönder. han körde alltför hårt med oss otränade stackare, och när ja skulle springa och dricka vatten så vek sig benen och jag föll ihop haha jag har aldrig haft så konstiga ben förut. noll muskler i dom har jag väl..sen har jag i allafall haft problem att gå resten av dagen men det hade alla, hallå.

(förklaring: mg = matilda gunnarsson, partille-johnny = liza)
precis efter att jag skrivit "NU!" i mitt förra depp-blogg-skol-inlägg så kom mg och partille-johnny så vi gick och fikade och jag köpte en tröja (som jag såklart glömde hemma hos mg)

påtal om hemma hos mg så var det såhär: klockan var sisådär 18.00, vi tre satt vid köksbordet och åt ett par mackor när jag plötsligt tycker mig skymta ett ljus i ögonvrån. jag vänder mig om och där ute på altanen står någon med massa smålampor lindade runt huvudet! jag tittar på liza och hon har tydligen gjort samma upptäckt som mig för hon skriker rakt ut, jag börjar också skrika minst lika mycket och mg som är lite efter...började också att skrika. jag har aldrig, och jag ljuger inte nu, sett någon vara så skräckslagen som liza var i den stunden. när jag sedan vände mig om igen och tittade ut genom fönstret såg jag vem det var...hasse! mg's pappa! jahapp..där stog han och skrattade med lampor på huvudet och jag var skrämd för livet '-'

matilda gick ut och frågade: vad gör du?! och vad hade du på huvudet? :s
hasse: vadå? julgransbelysningen såklart :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0