bought myself a videogame to get entertained in an easy way

jobbigt, det känns som att det är jätte starkt ljus från skärmen men bara i ena ögat. imorgon ska jag våga (och vinna, hö) färga håret ska jag. hjälp.

idag har jag umgåtts med matilda gunnarsson ♥ 17 år, lindesberg. vi gjorde ingenting :> eller. hon satt och sjöng och hennes lillebror, 10 år, skrek "MEN HÅLL KÄFTEN DÅÅ!!" imorgon ska jag handla julklappar till alla för jag har inte köpt en enda! det var något roligt..som jag har glömt bort nu. jag kanske återkommer med det om jag kommer på vad det var. va spända ni måste vara nu, kollar min blogg varannan sekund för att se om jag har skrivit något mer :))))

nej hejdå vi hörs vi ses
nu ringer det !!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0