090405: återkommer med en rubrik sen, kanske

mliers.blogg.se, vilken underbar blogg eller hur. jag hade tänkt skriva ett ganska  långt inlägg den här gången men det är helt omöjligt för mig att skriva samtidigt som jag lyssnar på musik. jag fastnar bara. lyssnar på musiken och stirrar ut i luften. ja något sånt. jag sitter och funderar på vad jag ska göra av den här söndagen. kom nyss hem till mitt rum. det ligger kläder ÖVERALLT. det är knappt att golvet syns. jo en liten fläck. hmm jag ska nog börja med att göra någonting åt det. och sedan ska jag tvätta mina skor, aha intressant. men.. jag är för trött för allt det där just nu så jag börjar med att kolla på några avsnitt av s-s-serien. jag återkommer med ett roligare inlägg senare va. jag hoppas att ni har haft en bra helg. det har minnsan jag haft i sommarvärmen.


haha gammal bild. äre någon som kan lira så är det väl jag.

Kommentarer
Postat av: lis

call me

2009-04-05 @ 14:38:41
URL: http://liseenliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0