090406: from peoples heart

hittat gammalny musik att lyssna på denna kväll. så bra. när man hittar gamla låtar osv. låtar som man tycker är fett bra men som man helt glömt bort. fett bra haha. ni förstår va? det hoppas jag att ni gör annars är ni lika dumma som ni ser ut.

jo jag har ju en nyhet nu då. jag satte mig nyss bakom ratten för första gången i mitt liv. eller nej andra var det väl. men bakom ratten i en bil som man själv måste växla. ja då det var första gången. och en till sak... det gick ganska bra. eller det gick faktiskt ASbra för att vara första gången. ja, innan ni ens hinner blinka så har jag körkortet i min hand. det låter bra va. för teorin har jag redan ingnodd i min hjärna.

nu... serie!
gamli.
jag är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0